FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
1/ 365




Assalamualaikum .
long time no see , dah lama rasanya tak update .  
RINDU

2014
Tahun yang mencabar bagiku , cuz Im taking SPM that year . new school , new environment , new friends , new teachers  & new subject . It was quite tough huh . Alhamdulillah , Allah pertemukan aku dgn orang2 yang baik , walaupun banyak pahit daripada manis  tapi itu yang buatkan aku makin kuat . banyak benda yang berlaku sampai kekadang aku rasa nak mati . *tut tut tut* hilang kawan , hilang teman , hilang phone , hilang markah , hilang duit , fuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh /best ea\ menangis weyh . kekadang aku fikir , kenapa aku pindah ? well , now I know the answer .

semua yang berlaku ada hikmahnya

hmmm , sepanjang tahun tu , macam2 aku rasa . paling ingat laa kelas addmath . perghhhhh dapp eaaa . bangun pagi , kena siram , kena tengking , kena marah , kena bebel , kena cubit , kena piat . fuhhhhhhh terasa sampai sekarang . rindu semua tu . aku rasa aku ingat laa sampai bile2 cikgu ni , Ustazah Salena . she inspired me a lot . ustazah masak sedap , thumbs up for her spaghetti . ingat lg time jamuan . semua balik lambat . haha . masa jamuan form , fuhhh bbq . not bad but its okay . kenyang ea malam tu . masa tu semua balik lambat , lepak seyh . malam tu aku tengok macam malam maksiat . /terasa ? who cares\ well , u know syaitan everywhere . tapi biarlah . masa malam tuu ,lepas dah makan2 , selfie jap dgn zumey , choyy , wiwi , ayul , kyma . haha ramai lg kot . malam tu menggila jap , haha . padahal dah nak SPM . 


SPM IS COMING



7 hari , 6 hari , 5 hari , 4 hari , 3 hari , 2 hari , 1 hari . masa malam sebelum nya wooooooooooo berebut mintak maaf . haha , aku paling tak suka minta maaf , well , ego ni tinggi . ada sorang hamba Allah ni aku tak mintak maaf , kalau kau baca , aku nak cakap ni . " SORRY 4 EVERYTHING SINCE OUR 1st MET " The day had come , fuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh mak oi , takut seyh . menggigil kepala lutut , sejuk tangan macam duduk dkt bawah takat beku . masa 1st week , mak oi  serabut gegila kepala , budak luar 4 subject , aku 5 . perghhh tepu tak tepu . but , Alhamdulillah , boleh laa daripada tak boleh kan . hmmmm , lepas berminggu minggu pekse , aku bosan . rasa mcm , /perghhhhh bilaaaaaaaaaaaaa nak habis haaaaaaaa\ benda yang paling aku ingat laa sepanjang SPM ni , masa hari pekse arab . sape tahu apa nak jadi kan ? 
HANDPHONE HILANG 


KAU TAHU TAK APA RASA DIA , SAKIT WEI SAKIT  . Allah nak uji aku kan . sedih dia memang fuuhhhhhhhhhhh tak terkata , but who knows aku akan dapat benda yang lebih baik . sometimes we need to break the rules , to create the great memories .












 
















thanks for everything