FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
new life

 

Assalamualaikum
since , I'd enter my new school , aku rasa kosong . sorang2 . well , basic laa ea , BUDAK BARU ~~  cehceh hahaha . I miss my old school act . yelaa , sape tak rindu syiak kalau dah 3 tahun duduk sana . kawan dgn org yg sama . ngadap muka org yg sama . hmm , nak bt macam mane . aku yg pilih jalan ni , seriously , aku rindu ....................... sgt2 kat dorang . tp takpe Farah , be strong !! Fighting !! /acah acah running man gitu\ hahaha . 


 

Fyi , aku minat gile dgn korea especially , RUNNING MAN and my boy , 2PM !!!!! ahhhh , /yelling like crazy\ melting habis seyh . kalau sebelum ni aku ade ckp menyampah gile dgn korea , tp sekarang dlm phone aku , almost all about korea . gile kan . heishhh ~~ sabo je laa . 

Pape pon korang , good luck . ingat , SPM kita straight As ea . hope , kita dapat jumpa lagi ;) . Assalamualaikum



' Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dgn kesanggupannya . ' ( surah al-Baqarah ayat 286 )


/ Newer post