FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
new year ? nahhhh ~


miindlesssdreamer:

2013 | Tumblr on @weheartit.com - http://whrt.it/S0Ylti

sometimes , we need to sacrifice our happiness for someone's happiness

Bismillahirahmanirrahim ;
Assalamualaikum , Alhamdulillah aku masih hidup . Terima kasih Ya Allah kerna bg aku peluang untuk hidup , untuk bernafas di atas muka bumi KAU ni Ya Allah . Oke , pejam celik pejam celik , dah nak masuk tahun baru dah /bukan dah nak masuk , lg 2 jam jee lagi\ ahhhh ~  banyak sgt kenangan tahun ni . tahun ni jugak aku kenal sharpener , tahun ni jugak aku kenal hati budi someone , tahun ni jugak aku ditinggalkan /sian\ , tahun ni jugak aku PMR , tahun ni jugak aku dapat result PMR . Ya Allah , there's too many memories on this year . tapi nak bt mcm mane , bukan kuasa aku semua ni .

oke , talking about result , Alhamdulillah I've got straight A's in PMR . Ya Allah , aku tak sangke , pdhal lepas jawab pekse tuu , aku dah fust gile . dlm kepala otak aku ni , mcm2 pike . oke sekarang aku dalam dilema . ahhh . aku nak pindah , tp sayang nak tinggalkan kawan , sekolah , crush ........... /eh\ hahaha . aku nak sambung arab senanyee . tp tu laa , entah kenapa sekolah aku takde bt arab tinggi , tak ke rase membazir belajar 3 tahun tuu . hmm . sekarang ni , aku tgh tunggu panggilan sbp . kalau dapat Alhamdulillah , kalau tak ? mungkin ukan rezeki aku dkt sbp tu . pape pon selamat tahun baru ! oke laa , takde idea laa . hehehe penat pulak tuu , byee !




/ Newer post