FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
love is friendship .


the worsttttttttttt feeling evaaa is being ignored by youu . *tadaaaa~*

hello . Assalamualaikum . oke , hari ni membosankan . plus aku pulak demam . ya Allah , seksanya . takde angin takde ribut , tetiba demam . /dugaan\ oke , I'm gonna start my story with Bismillahirrahmanirrahim . semenjak aku cuti sekolah ni , aku tak tahu kenapa emosi aku mcm tak betul je . nak period ? tk . merepek .  entahlaa . pasal dia ? lagi laa tak . kawan ? hmmmm :) semua orang ade kawan kan ? /yelaa , soklan bodoh betul\ aku tak tahu kenapa , aku rase sorang2 . nak kate takde kawan ade . maybe aku je kot lelebih . hmm , entahlaa .

" Kawan yg sejati hanya boleh dipisahkan dengan kematian " - Cikgu Zainab .

betul cakap cikgu . bila aku fike2 balik , dari aku tadika sampai sekolah  menengah , kawan aku semuanyeeeeww lain . /adela beberapa ketul\ yg melekat dgn aku pon boleh kira pakai jari je beb . hahaha . betul laa , Ustaz ckp , /baru dgr ceramah mase Maal Hijrah\ rakan dgn sahabat tu lain .

rakan ada masa kita gembira , masa kita bahagia , masa kita kaya , masa kita berada , masa kita senang , masa kita ceria , masa kita berduit & masa kita suka ria . lain pulak dgn sahabat , mereka ada masa kita susah , masa kita payah , masa kita sedih , masa kita kusut , masa kita sulit , masa kita frust , masa kita tiada duit and the most important is , mereka ada masa kita menginginkan ketenangan .

see ? jauh bezakan ? bila Ustaz tu cakap mcm tu , rase sebak jee . seriously . dunia sekarang ni mencabar . mcm orang2 ade . kalau nak cari orang yg sempurna , memang tak akan akan akan akan akan akan jumpa . trust me . 
sharpener mase f2 , oke Aimi takde .

oke gaiss , till here . Assalamualaikum .

sesungguhnya hati perempuan aku tersentuh bila ............. :')

/ Newer post