FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
lalala [ part 2 ]

 

hari ni tak sekolah , tersangattttt laa membosankan , even 24/7 menghadap tv & lappy . me tak tahu nak bt ape . /oke , tk berkenaan dgn tajuk .\ act , I don't have any story to tell about . /ceh , mcm ade org bace .\ hahaha . 
rinduku semakin membuak - buak !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahah , I'm totally falling in love with him :* omaigad :O aku taknak . aku tahu aku memang tkboleh nak miliki dia , even aku confess dekat dia . yaa , I know who am I . dah laa tk cantik berkenan pulak dekat putera raja . #Eh aku tak tahu kenapa , bila nak dekat cuti sekolah , aku makin rindu . makin teringat pulak dekat dia . hmm , " mungkin inikah , yang dinamakan cinta ? " lol . aku merepek .

aku tak tahu ape yg menarik dekat dia , even his ex said that dia tk encemmmmmmmmm . hahaha . tp bg aku , handsome tu bukan no 1 . hati dia tu yg aku utamakan . /ceh , poyo laa kau !\  what ?? Am I wrong ? betul ape ?

handsome macam mane sekalipun dah tua reput jugak .

hahahah . dah laa , malas nak fike . kalau fike bebanyak makin serabut pulak otak . Kchaaooo , 

to be continueddddd .........

/ Newer post