FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
lalala [ part 1 ]


kawan ? HAHAHAHA . sape yg takde kawan ? rindu ? org gila je tkde perasaan rindu . sebenarnya kan , aku rindu sangat dekat dia . aku tak tahu kenapa . tipu la kalau aku cakap aku tk rindu dia . 

dah setahun Farah . setahun tu bukan sekejap .

dah laa Farah ,  kalau ikutkan hati memang laa sakit . kalau pike2 balik , semua benda ni jadi ade hikmahnye . biase la tu , " bunga mawar yg mekar , akan layu jugak kalau tak disiram " . hahaha . kalau haus boleh minum air , kalau lapar boleh makan , kalau mengantuk boleh tidur , kalau rindu boleh ape ? lepaskan macam tu je ? no no no ~ ego aku melebihi segala - galanye . memang aku syg , tp aku lebih rela pendam je dalam hati . till here . daa .

/ Newer post