FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
Selamat Hari Raya .

Assalamualaikum .

How can we ask God to forgive us when we refuse to forgive one another ?

Hai hai hai . Alhamdulillah , dpt pon puasa tahun nieh . lg berapa hari je nak raya . Ya Allah , sekejap nye puasa . tk sempat lg rase nikmat tu . hm , tahun nieh raya tk best :( , trial tk habes lg . pebenda entah . sekolah lain dh hbs dh . burr ~ cuti ohh cuti , asal kau awal sgt .

Orang beraya aku baca buku .

pape pon , aku nak mintak maaf . kalau ade terkasar bahasa , terlepas cakap . mintak halalkan makan , minum , ilmu , semua ea ? selama nieh aku byk tk puas hati dgn ' korang ' . tp tkpelaa , bt ape nk amek kesah , kita kan kawan ? past is past . bt ape nk ingat lg . Kalau ade tk puas hati dgn Farah , cakap je . jgn risau , aku tk makan orang . mungkin mkn dlm je kot . hehe . biasa laa tu , dlm kalangan manusia nieh , mesti ade yg suka sama tk suka kan ? almkalum laa , nama pon manusia , TAK SEMPURNA . kasar - kasar aku pun , dlm hati ade taman babe . klaa , gtg . daa ~ for KA's students , good luck ! kalau orang lain boleh bt , kenapa kita tk boleh ? Assalamualaikum .




dua tiga kucing berlari ,
mana nak sama dgn si kucing belang ,
bulan syawal sudah kembali ,
haa jgn nak naik miang .


/ Newer post