FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
Ramadhan



Assalamualaikum


Ikan sepat , ikan keli ,
sedap dimakan dgn nasi ,
bulan Ramadhan sudah kembali ,
apa macam dah ready ?
Hola , pejam celik pejam celik , esok dh puasa . lagi bape minggu je nak trial ? *minggu?* orang tak get ready lagi . ya ALLAH , penat dia mcm ape . dgn folio sane , folio sini , masaknye , itu ini . *brrrr* tp pape pon kite kena ingat " Allah never let His ummah being sad forever . " mesti ade sebab kenapa benda tue jadi . kalau marah2 , mengeluh 24/7 tak dpt pape pon *remind for myself* orang makin menyampah ade laa . 

set dalam hati untuk bulan Ramadhan nieh:  " tahun nieh aku PMR , lagi 2minggu je nak trial , kalau boleh nak buang sume perangai yang macam s*tan sume tu . tanak kutuk2 cikgu . tanak ketawa kuat2 lagi dh . mengutuk ? lagi laa . mintak dijauhkan . jeles ? hmm *senyum , diam2 jela .*tanak melawan ckp mak dgn abah .  "

kalau boleh aku tanak bt sume tue , well , mcm mak ckp . " kakak nak puasa gemuk ke kurus ? " aku pelik , aku nieh tk cukup besar ke . *malu* mak ckp puasa gemuk byk pahala , puasa kurus byk dosa . tp pape pon aku nak mintak maaf  ,  0 - 0  ea ? #Ceh .



Setting niat ► Upgrade iman ► Download sabar ► Delete dosa ► Block syaitan ► Search pahala ► Follow Al-quran. And Welcome Ramadhan ♥



AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN !


/ Newer post