FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
no title .


perempuan mana tak saket , kalau hati dipermaenkan ?

hola :) Assalamualaikum . lame tk bukak blog ni . rindu gila . hihi xD semalam pegi seminar . besh gileeeeeeeeee ! Mr. Ram . haha . Zakar fleksibel . WTF(whattheformula) . hee . comeilote sumenye . awwaww . awak , awak . kita dah clash dgn dia . hee :) nak kate happy tak , nak kate sedih pon tak . /pokerface\ entahla . perempuan mane yg tak saket hatikan ? normal laa tue kalau jealous , merajuk , marahmarah . rase bosan ? lagilaa . brr ~ dulu dia byk sgt jnji dgn aku . haha . bile pikepike balek , boleh pakai kea semua nya ? hm , entahlaa . maybe aku hidup untuk dipermainkan oleh orang . /just saying but I don't mean it\ bila dgn kita , cakap laen , bila dgn orang laen ckp laen . hei, aku dah lali laa dgn sume tue . aku bukan bodoh sgt pon wey . sebelum kau , dh berape ramai aku penah cple . aku tahu laa gamenye . aku tak kesah kalau kau nk berterus terang , tp kalau kau terus terang setakat nak lembutkan hati aku , better takpyh laa . sorry to say laa . memang dr dulu aku tak suka kau , tp makin lame perasaan tue dtg sendiri . aku menangis ? jgn slh faham . aku mmg jenis mcm tue . kalau tak dpt nk luahkan , aku nangis . aku marah ? yea , tue memang sifat akuu . aku gedik ? so what ? normal kot kalau perempuan gedik . kalau aku ckp lelaki gatal , miang sume tue , kau marah ? brr ~ nieh lagi satu . jgn nak menipu laa wey . dr awal smpi akhir kau asyik tipu aku?*amek tisu lap hingus* /akuperlini\ jgn suka cr alasan . menyampah . penat dah nieh nk pendam . kalau kau rase ape yg aku ckp nieh salah , tolong tegur . bukan cakap belakang kan ? BUKAN MENGADU DEKAT PEREMPUAN LAIN KAN ? /eh,eh . jgn terasa . ini cume post semata-mata\ kbye . ASSALAMUALAIKUM .
never say you happy when you sad ,
never say you find , when you not okay ,
never say you feel good , when you feel bad ,
never say you feel alone , when i'm still alive .
 benda nieh , dh tk bermakna pape dah :) sedap tak lagu blog aku ? myfeveret . /aytbudak*****\


/ Newer post