FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
yay !


dia cinta pertama saya , awak cinta terakhir saya . bg saya dia hanyalah masa silam awak , tp , awak masa depan saya :)

holla , Assalamualaikum . hari nieh hujan , sejukkkk gile . habis kain , tak kering kering , rumah aku dipenuhi dgn baju . #dh macam dobi kot . hee XP . okeoke .  merepek pulak . act , game nieh dh lame , cume baru perasan jea . hee , sorry Qyla :) .

11 truth about me ;

farah for short . tak suka orang panggil farhanah . aku pendek , yea memang betul , so what ? . bakal PMR victim #omg :/ . im kelantanese , not johorean #dudok jea kat joho . aku sekolah kat BP#sekolah terhabat ,kottt . pemarah #yea semua org tao . budaksuka math . aku bukan tomboyyy ! . Gomez 's fan ! . Islam :)

oke . selesai . sekarang nak jawab soalan yg diberi  .

answer(S) and question(S) :

1. you anak siapa ? - Aziz 's daughter , jyeahh .
2. you dari keturunan ape ? - kalau ikut abah , banjar . kalau mak , melayu .
3. kasut idaman you ? - haha . ntah . tak minta fashion laa babe .
4. pernah jumpa I ? kat mane jumpe ? - absolutely , pernah . harihari kat sekolah . dok berkepit dgn FAZIQ .
5. dh besar nak honeymoon kat mane ? - hee . maluu laa ~ Paris kott . yg pasti aku nk pg HAJI sesama dgn dy :)
6. lelaki idaman you ? - biarlaa rahsia .
7. Matluthfi nd Anwar Hadi , mane you lagi suka ? - Anwar Hadi laa .
8. bf ade ? - capital I :)
9. yr favourite color ? - biru tetap dihati .
10. ade org panggil you name pelikpelik ? klu ade ape ? - nope , tade .
11. I nieh kuat merepek kea ? - haha . ketawa lebih .

oke sekarang , 11 soalan from me .

1. suka makan sayur tak ? #hee .
2. yr fav. brand ?
3. dh besar nt , dapat keje bagusbagus , nak bt ape dgn hasil titik peluh kaurangg ?
4. taken by who ?
5. azam untuk tahun 2012 ?
6. bday bile ?
7. suka tgk bola ? kalau suka , minat team ape ?
8. selalu ke dapur tak ? #hehehe .
9. 70x4-20x230 berapa ?
10. nak tema warna ape bila dh khwin ?
11. raya 2011 , baju warna apa ? balik kg. mane ?

oke done tagging ! #secara random oke . lantak laa tk kenal kea ape .

/ Newer post