FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
jangan mengade sangat .


assalamualaikum semua . dh lame tk update . perghh . rase kekok pulak . hee :) . penat td study math . wee ~ rajinnye . hari nieh aku nak ckp pasal jangan mengade sangat boleh tak . post nieh aku post kat untok some1 , mybe . hee . aku nk ckp :

kalaw jadi orang jangan suka menyusahkan orang boleh tak . kalaw dah junior tu junior laa . hormat sikit yg tue nieh . #i mean , bukan laa tue bangke ea . nd kalaw boleh . kalaw tk puas hati bg tao jea terus . tk pyh nak jaja jaja cite kaw yg tk laku tue . tk baek . kaw ckp tue bukan betul sangat . kang nt ttibe dpt dose free pulak .,#hooraayy hooraayy setan . hee~ susah sgt kea nk ckp ? grr . #sumpah aku ckp tk suke dgn prangai kaw #plus kawrang sume skali .   haishh .

kecikkecik lg dah bt hal . dah besaa nt nak jd ape . setan ? hehe#just kidding . aku tulis post nieh bukan nk mengumpat ape kay . nk bg pengajaran laa kate kan . #wolawaee , merepek :p . okela gtg . daa ~ smbung study balekk . ohh . arab ! im comingg . :))

jadi orang jangan bt orang meluat plus menyampah plus bt orang tk suke kaw boleh tak ? kawla tk tahu bt care tk tahu . huh . #menyusahkan btl laa kaw . . nd fr trol . ILOVETOHATEyou
lovequotesrus:

Photo Courtesy: dirtygoods

/ Newer post