FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
aurat perempuan.

hello !
hri ni aku nk story psl aurat2 perempuan.
aku jumpe psl neh kt dlm blog.
so , aku mao amek siket laa.
hee ~
tk salah kn ?

TIGA BELAS AURAT WANITA :

hah, tu jea. sbnrnye tk smpi 13 ponn. aku tules jea kott.

aku ad bc satu hadith.
bunyi nye mcm neh :

Wahai anakku Fatimah! Adapun perempuan-perempuan yang akan digantung rambutnya hingga mendidih otaknya dalam Neraka adalah mereka itu di dunia tidak mahu menutup rambutnya daripada dilihat oleh lelaki yang bukan mahramnya

wah ! klw tk pki tudung, tk psl2 kne bakar kt akhirat nt. kesian mak bpk kite dok mnanggung dose kite.
hm, okela gtg. bye.

p/s: sesungguhnya ALLAH menyayangi orang yg menutup aurat.



/ Newer post