FFA.

Advertise




Hello


Entry About Affies Follow+



TuitTuit

Twitter

Credit

Layout by . Thanks
aiman prada !

hye. salam. ari ny mood aku len siket. ttibe gatal tangan pulak
nak wt post pasal prada. haha. ap kes nta.
ny pic dy.








haha. bole la thn owg nye. smart ,cute,tp xla ncem sgt ! ngee ~
ari2 kalaw aku dtg skula. x sah kalaw aku tak denga pekataan PRADA.
hehe. sape2 yg trase. sory ea. wee ~ hm,suare dy. bole la. sengau2 gitu. sedap lg suare aku. hehe.
umo dy skang ny 15 tahun. cm xpecaye aku. muke cm umo 20 pdhal bru 15. ==' sungguh
memelikkan aku.
papehal ponn. aku wat post ni bukn sbb aku minat dy. tp 4 memb aku. HAZIRAH.
haha. sory buat name kaw besa2. sengaje. hhe.
k la gtg. bubye. muaahhh. haha. salam.

p/s: entri ni khas ntok hazirah. haha. tp kalaw korg nak bce pon. suke aty la.
*sory kalaw x bes.

HAZIRAH & PRADA
wink-wink.

/ Newer post